شناسهٔ خبر: 41161 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب سال کرمانشاه بهمن ماه انتخاب می‌شود

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه طولانی شدن روند داوری‌ انتخاب کتاب سال را علت عدم برگزاری این برنامه در موعد مقرر در اواخر آبان ماه امسال عنوان کرد.

 

25949.gif

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ ابراهیم رحیمی زنگنه در گفت و گویی با بیان اینکه از قبل وعده برگزاری برنامه انتخاب کتاب سال کرمانشاه در اواخر آبان ماه همزمان با هفته کتاب داده شده بود، گفت: متاسفانه به دلیل طولانی شدن روند داوری‌ها امکان اجرای این برنامه در موعد مقرر آن فراهم نشد.

وی اظهار کرد: امسال جهت داوری دقیق کتابهای ارسالی، از داوران خارج از استان استفاده شد و قطعا با تکمیل روند داوری‌ها مراسم انتخاب کتاب سال کرمانشاه نهایتا تا بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

رحیمی زنگنه از ارسال بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دبیرخانه مراسم انتخاب کتاب سال خبر داد و اظهار کرد: کتاب‌هایی در این مراسم شرکت داده ‌شدند که یا نویسنده آنها کرمانشاهی است و یا موضوع کتاب در مورد کرمانشاه است.

وی جوایز دوره گذشته انتخاب کتاب سال کرمانشاه را برای هر کتاب پنج میلیون تومان اعلام کرد و افزود: امسال بسته به میزان بودجه جوایز نفیسی برای برگزیدگان در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتخاب کتاب برتر سال کرمانشاه در شش رشته، گفت: این امکان وجود دارد در برخی رشته‌ها هیچ کتابی نتواند عنوان کتاب برتر را از آن خود کند.

نظر شما